Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2006

Δεν είναι όλα έτσι όπως φαίνονται

Αϊντααά!!! (που λέει χαρακτηριστικά και η Ζούμπυ:-))
Εντάξει, ήξερα πως δεν έχω εξοικειωθεί πλήρως με τα μπλογκς αλλά να 'εχω φτάσει μέχρι τέτοιου σημείου δεν το περίμενα από μένα... Με απογοήτευσα και μάλλον τους 3-4 καλούς ανθρώπους που μπήκαν στο κόπο και πέρασαν από την γειτονιά μου και είπαν ένα "γειά χαρά"...
Υποψιαζόμουν ότι ήταν πολύ πιθανό να έχω κάνει καμιά βλακειούλα με τις ρυθμίσεις των σχολίων, αλλά να το ανακαλύψω τόσο αργά; Όχι τίποτα άλλο, αλλά θα νόμιζαν οι άνθρωποι ότι είμαι και καμιά ψωροπερήφανη που δεν καταδέχομαι να απαντώ στα σχόλιά τους. Λοιπόν, ζητώ ταπεινά συγγνώμη και την κατάνόηση σας. Το παιδί δεν το κατέχει το αντικείμενο και πολύ καλά απ'ότι φαίνεται.
Πάντως τους μισούς από εσάς σας παρακολουθούσα όλο αυτό τον καιρό και τους άλλους μισούς μόλις σας γνώρισα.
Καλό βράδυ, λοιπόν, και καλή παρέα να κάνουμε που λέει και ο φίλος Nihght's Knight.

Δεν υπάρχουν σχόλια: