Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Να'μαι κι εγώ!

Αγαπημένη μπλογκογειτονιά καλησπέρα!

Ξανά εδώ μετά από πολύύύύύύ καιρό. Αν και ομολογώ πως βολτάριζα σιωπηλά σε αρκετά σπιτάκια, μάθαινα τα νέα σας και θαύμαζα τις δημιουργίες σας.

Η ζωή με δυο μικρά ζουζούνια είναι πολύ όμορφη και πολύ γ ε μ ά τ η !
Είναι ζόρικη πολλές φορές, αλλά έχει και πολλή αγάπη και πολλές όμορφες και συγκινητικές στιγμές.

Λίγους μήνες πριν από τη γέννηση της μικρής μου Λιακάδας μπήκε στη ζωή μου το βελονάκι κι αυτό ήταν. Σας μιλάω για μία άκρως εθιστική ασχολία!!! Το λατρεύω και στο μυαλό μου συνωστίζονται ιδέες για διάφορα σχέδια και δημιουργίες. Προσπαθώ κάθε μέρα (ή σχεδόν κάθε μέρα) να βρω λίγο χρόνο για να πλέξω. Είναι κάτι που μου δίνει μεγάλη χαρά.  Τον ιό του βελονακίου (:-)) τον κόλλησα από την αγαπητή μου Έλενα από τις Κερασόπιτες.
Σιγά-σιγά θα σας δείξω τι έχω πλέξει μέχρι στιγμής.

Παρακάτω είναι η κουβερτούλα που έπλεξα για τη μπεμπούλα μου 1-2 μήνες πριν γεννηθεί. Είναι διπλό granny square, ένα σχέδιο από το οποίο ξεκινάνε μάλλον όλες οι αρχάριες. Το σχέδιο είναι από την Έλενα.



 

Η δαντελίτσα γύρω-γύρω και το ράψιμο της επένδυσης με φανέλα (για να είναι πιο ζεστή) έγινε από τη μαμά μου.




Αυτά προς το παρόν...

Α! Να σας ευχηθώ ολόψυχα καλή χρονιά, γεμάτη υγεία, ευτυχία και κάθε καλό για εσάς και τις οικογένειές σας!

Πολλά φιλιά!



 

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Δεν έχεις ιδέα πόσο με συγκίνησε η αναρτηση σου. Η κουβέρτα είναι υπέροχη! Περιμένουμε και τα υπόλοιπα...

Konstantina είπε...

πανέμορφη η κουβερτούλα σου!! Όντως άκρως εθιστικό το βελονάκι!
Και εγώ τώρα πλέκω μία κουβερτούλα του μπέμπη μου!!
Φιλιά!!

Sweet Thoughts by Mary είπε...

Έλενα καλησπέρα!
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η κουβερτούλα!
Και σε ευχαριστώ που με έκανες να ασχοληθώ με το βελονάκι. Όλες σου οι αναρτήσεις και οι δημιουργίες σου ήταν και είναι για έμένα κίνητρο.

Φιλιά στα μικρούλια σου και καλά πλεξίματα!

Sweet Thoughts by Mary είπε...

Κωνσταντίνα μου να σου ευχηθώ για τη γέννηση του τρίτου σου γιού! Να σας ζήσει και να είναι χαρούμενος στη ζωή του!

Αν ασχολείσαι με το βελονάκι τότε σίγουρα θα ξέρεις κι εσύ πόσο εθιστικό και χαλαρωτικό είναι.

Ανυπομονώ να δω την κουβερτούλα σου!

Φιλιά πολλά!